Ein luring i posten

Ny leke.

I går bestilte eg ein liten ranglerakkar på Epla-butikken til Kaptein Biff. Allerede i dag låg den litle luringen i postkassa vår 🙂

Flott stykke håndarbeid.

Og eg er full av beundring, både når det gjeld utførelsen av håndarbeidet og innpakninga. Dette er femte gongen eg bestiller noko på Epla, og eg blir like imponert over kor kreative og flinke avsendarane er til å pakke inn!

Flott og personlig pakke.

Eg la merke til ape-ranglene til Kaptein Biff for ei tid sidan, men sidan Elise har lagt ut oppskift på den, hadde eg tenkt å gjere eit forsøk på å hekle apa sjølv. Foreløpig har ikkje tida strukket til…
Då eg såg reverangla i bloggen i går, falt eg pladask. Bare måtte ha den 🙂

Falt i smak hos litleguten.

Poppis har den blitt hos yngstemann også – samt at både litlo og kalen syns den var superfin og lurte på om eg kunne hekle ein bamse til kvar ev dei… Så då er det vel berre å ta sats og prøve. Oppskrift på ein liten bamse eg vil hekle har eg allerde funne! Ventar berre på å få mønsteret tilsendt.

3 responses to “Ein luring i posten

Legg att eit svar

