Nye klutar, ny eigar

Innimellom andre strikke- og syprosjekt har eg nesten alltid ein klut på pinnane. Veldig tilfredsstillande å starte på noko som ein fort ser resultatet av og kan ferdigstille 🙂

Lilla kjøkkenklutar i 100 prosent bomull.

Klutane gir eg gjerne i gåve, og det drypp inn jamnt med bestillingar på dei. Så om eg klarar å lage eit yderst lite lager av disse, er det berre positivt.

Strikka i 100 prosent bomull og vaskast på 60 grader.

I går fekk disse to herlige orange ny eigar! Håpar dei vert flittig brukt 🙂
Eg har også lagt ut eit par for salg på min mini-nettbutikk. Samt at eg har ein i gåvekassen som ligg og ventar på å bli pakka inn og sendt med posten.

Men sjølv om eg stadig strikkar på klutane, går det på fram med kjekkasgenseren til kalen, og eg har fått sydd litt – dog er det ingenting om er ferdigstilt på den fronten enda. Det er fortsatt håp om det, for dagen er ikkje omme…

2 responses to “Nye klutar, ny eigar

Legg att eit svar

