Tunika – mix and match

I tur og orden har litlo fått tre ulike ballongbukser. Då eg kjøpte stoffet til den grå med blomster på, kom eg også heim med ullfilt i rosa og grått…

Tunika i rosa ullfilt.

Tunikaen i rosa har eg tenkt på lenge, og den har vore halvvferdig eit par veker allereie. Men eg har liksom ikkje heilt visst kva eg skulle gjere med hals og ermer. Ullfilt er nemles så tjukt at det fort blir klumpete om du brettar kant. Har sett at fleire syr skråband runt, og det kunne eg nok gjort, men denne gongen har eg sydd ein pyntesaum rundt opningane i same tone som blondebandet nederst på tunikaen.

Synst ikkje det vart så aller verst – og litlo er storfornøyd med ny tunika!

Blomst av ballongbukserestar.

Blomen er pynta med restar etter den grå, den lyse blomstrete og den brune ballongbuksa eg sydde til ho tidligare.

4 responses to “Tunika – mix and match

Legg att eit svar

