Frå dynetrekk til unikt sjal

Dette dynetrekket har eg fått av ei gavmild dame i Bergen etter at eg satte inn annonse i lokalavisa – på jakt etter retrostoffer.
Eg har allereie brukt det til ein forklekjole, men sidan stoffet er litt tynt er det ikkje like eigna til alle typer barneklede.

Enkel redesign

Då tanken om å lage sjal slo meg, var eg snar med å hente eit av dei eg allereie har i skapet for å bruke som mal. Eg har pynta det med pongpong-bånd frå Stoff og stil for å gi det litt ekstra liv. Trur sjalet blir perfekt til å piffe opp vårlige antrekk med 🙂

Piffa opp med kvite pongponger.

9 responses to “Frå dynetrekk til unikt sjal

Legg att eit svar

