Gynther i velour

Sidan kalen fekk si forrige Gynther-skjorte har han stadig etterlyst fleire av denne varianten. Sist søndag klippa eg ut i favorittfargen hans, organe. Kalen likar å hjelpe til med syinga, så mens han tråkka på gassen styrte hu mor.

Gynther-skjorte i favorittfargen til kalen og med knapp frå oldemor.

Skjorta vart nesten ferdig, men eg har latt den ligge på maskina nokre dagar mens eg har tenkt på om eg skal tørre skråbånd på velour. Det er nemlig ikkje ein selvfølge at det vert fint sidan velour er mykje strech i, mens skråbandet er såkalla fast stoff. I slike tilfeller har velouren lett for å krølle eller bukte seg…

Etter ein del rundar med meg sjølv og fundering på innspel frå sykydige menneske (som råda meg til å la vere – iallfall i halsopninga) drista eg meg til å prøve. Og det funka fint som fy 🙂

Nesten perfekt...

Skjorta er ferdig, tatt i bruk og kalen er fornøyd. Eg er ikkje fullt så fornøyd, for me prøvde oss på ein mindre utringning i halsen enn forrige gong – noko eg ikkje syns vart så flott som eg hadde håpa på…

One response to “Gynther i velour

Legg att eit svar

