Bursdagssett: vridd hals og hue

Tremenningen til litlo og kalen fyller år, og i den anledning sender me ei mjuk gåve mot nord.
Til jul vart det fleecekjole, så no hadde eg lyst å lage noko anna. Valet falt på vridd barnehals og hue. Eg  har tatt utganspunkt i same settet eg laga til litlo tidligare, men hua har fått nokre omgongar med to rett og to vrang før eg starta på mønsteret. På den måten sit hua betre.

Bursdagssett i merinoull.

Settet passa godt til min 6-åring så då er det berre å håpe at sørrelsen òg er passeleg til 4-åringen.

Gratulerer med dagen, M! Med ønske om ei fin feiring, flotte gåver og fabelaktige kaker på dagen din 🙂

Legg att eit svar

