Mjukt til morsdag

Eg skulle bli 36 og eit halvt år før det vart min tur til å invitera mamma (og pappa) på besøk for å feire morsdag på bortebane. Ei feiring og eit besøk som gjorde dagen ekstra koselig!

Ny hals til mamma. Fargen er jevn, sjølv om bilde lyg litt.

I dag vanka det både gåve og kaker på føremiddagen. Som kjappast før dei skulle reise attende, stilte mamma opp som modell med den lilla vridde halsen – strikka i Duett frå Sandnes garn på pinne 8. Halsen er den tredje ho får av meg så neste gong mamma skal få gåve, bør eg vel finne på noko anna 😉

Eg har lenge lova ho nokre fleire klutar, så det pakka me også inn og gav på senga i dag.

Kjøkkenklutar i friske fargar

Legg att eit svar

