Garnshamstring

Tusen takk, J!
Eg er så heldig å få både positive tilbakemeldingar, råd og tips frå folk som les bloggen min. Set utruleg stor pris på det! For litt sidan fekk eg mail frå ei som syns om dei vridde halsane mine,  og som sjølv er blitt inspirert til å prøve seg på ein slik.

Ho har lagt merke til at nokon av dei er strikka i Duett frå Sandnes garn, og på Stoffbua på Bømlo – barndomsplassen min – sel dei nettopp dette garnet til halv pris for tida!

Då mailen dumpa i postkassa mi ein fredag, var eg tilfeldigvis på besøk hos mine foreldre, så eg var snar med å ta turen til butikken dagen etter – og her er resultatet:

Godt garnkjøp

Nok nøster til ein del fleire halsar! Ein kan då aldri få nok garn…, eller?
Eg har konkrete planar for fleire av fargane, og to er allereie feridgstrikka så eg er ikkje i tvil om at tråden skal få pinnar å bryne seg på.

One response to “Garnshamstring

Legg att eit svar

