Grønt til min hals

Grønt til min hals

I eit tidligare innlegg viste eg dåke fangsten etter ein handletur på Stoffbua på Bømlo. Eg kom heim med fleire nøster Sandnes duett til halv pris! Denne flotte grønnfargen har eg sikla på ei stund, og for litt sidan bestemte eg meg for å produsere ein ny vridd hals til meg sjølv.

Same oppskrift som tidligare, men eg har berre lagt opp 99 masker, og ikkje 120 som eg gjorde på den første eg strikka i dette garnet. Erfaringa er at blandingstråden av bomull og ull sig litt, så etter at halsen har vore brukt ei tid blir den romsligare enn ved førstegangsbruk. Denne størrelsen ser ut til å vere perfekt til å surre to gongar rungt halsen. Den rosa eg laga til meg sjølv i januar, kan eg fint surre tre gongar rundt – og det blir gjort på dei kaldaste dagane…

Legg att eit svar

