Kjole med prikker og pongponger

Rødt, kvitt og svart

Dette fantastiske fløyelsstoffet har eg laga ballongbukse av tidligare, og allereie då eg holdt på med den, drømte eg om å lage kjole til litlo. Kjolen vart ferdigstilt i går, men me har ikkje rukke å ta bilder av den i bruk.

Klar for fest - kjole i størrelse 6 år.

Eg har nytta eige mønster. Kjolen er pynta med rødt skråbånd, kvitt pongpong-bånd og ein gamal knapp eg har fått av ei hyggelig dame.

Just love it!

2 responses to “Kjole med prikker og pongponger

Legg att eit svar

