Kvardagsglamour – inspirert av Strikk og tøys

Strikk og tøys sine lekre bomullspads. Foto frå bloggen hennar.

Tanken har aldri slått meg, men då eg såg Strikk og tøys sine strikka bomullspads måtte eg hive meg rundt og hekle nokre pads i 100% bomull av restegarn eg hadde liggjande – for å teste ut om dette fungerer like bra som ein bomullsdott, som eg forøvrig snart går tom for…

Hekla bomullspads - kvardagsglamour på badet.

I følge Strikk og tøys gir padsa ein følelse av meir glamour i kvardagen. Det kan eg skrive under på!
Dei eg sjølv har laga er testa ut. Å rense huden med eigenlaga rosa bomullspad før eg kryp til køys, gir ei kjensle av kvardagsluksus på tampen av dagen.

Tåler vask på 60 grader.

Eg er overbevist om at dette funger like bra som ein bomullsdott når sminken skal bort, og no gledar eg meg til å få fleire pads i posten! Eg har nemleg bestilt meg 10 stk kvardagsglamour på Epla-butikken til Strikk og tøys.

Takk for inspirasjon og nyttig tips!

2 responses to “Kvardagsglamour – inspirert av Strikk og tøys

  1. Så flott innlegg! Tusen takk for fine ord!
    Synes dine hekla pads ble kjempesøte 😀 Jeg er veldig fornøyd med mine pads, og håper du og blir det. De gikk i posten til deg i går ettermiddag.

Legg att eit svar

