Vridd hals i bursdagsgåve

Vridd hals i bursdagsgåve

Ein grå vridd hals er strikka til ei hyggelig og søt jente i Stavanger. I dag fyller ho år og denne låg i pakken frå oss. Sidan det går mot vår i vest, har eg valgt å strikke i Duett frå Sandnes garn, ei blanding av ull og bomull.

Gratulerer med dagen, C!

Hals i ull og bomull

Sjølv har eg to halsar av same garnet, men i andra fargar, og er utruleg fornøyd. Eg har òg strikka ein grå og lilla til min mamma og ein grå på bestilling, men då med litt fleire masker.

Som vanleg er det Pickles sitt vridd hals-mønster eg har brukt. Enkel å strikke og resultatet blir lekkert.

Legg att eit svar

