Venne- og familiegåver

Den siste tida har eg strikka ein del klutar – både for å gje vekk, fylle opp gåvelageret og for for salg.

Tre gode kjøkkenkluter i 100 prosent bomull er gitt vekk.

Desse tre fargerike klutane hadde eg med meg på tur i helga. Ein vart gitt vekk til ei veldig hyggelig venninne og hennar sambuar som diska opp med den nydeligaste ovnsbakte torskeretten eg har smakt. Ein anna klut var det mine gjestfrie og snille foreldre som fekk, medan den siste blei gitt til min fantastiske litlebror og hans like fantastiske sambuar.
I tillegg har eg donert ein påskegul klut til mi kjære, snille svigermor nordpå.

Gult og turkist på kjøkkenet

Håpar vasking av kjøkkenbord og -benker vert litt hyggeligare med ein klut laga med kjærleik 🙂 Har du lyst å strikke kjøkkenklutar finn du oppskrift her.

One response to “Venne- og familiegåver

Legg att eit svar

