Undervegs…

Nye gardiner, og puter som matcher den nyomtrekte stolen, skjorte til kalane, kjole til litlo, barselgåve  på bestilling, bursdagsgåve, ein forklekjole samt maaange idear som eg ikkje har klippa ut ein gong…

This slideshow requires JavaScript.

Det er ein kø av plagg som ventar på å bli sydd, men med ny jobb, tre søte små, vår i lufta og noko reising blir det helst strikketøyet eg tyr til på hobbyfronten for tida. Men det som ligg på vent på syrommet forsvinn ikkje, så ein vakker dag får eg nok unna det som ligg der – samt ein del av det eg går og tenkjer på…

Med ønskje om ein god og kreativ påske.

One response to “Undervegs…

  1. Strikker god ikke noe dårlig alternativ, spør du meg 😉 Koselig å se noe av det du pusler med på syrommer. Det ser ut til å bli veldig fint 🙂

    Ønsker deg og dine ei riktig god påske, Hildfe! Klem

Legg att eit svar

