Søskenlike skjorter

Kun timar før avreise til Gran Canaria i tre veker vart disse to søskenslike skjortene ferdige. Eg hadde ambisjonar om å ta bildene i løpet av ferien, men der var det stort sett kortarma bekledning.

Gynther-skjorter i størrelse 5 og 1 år.

Forrige helg fekk eg kledd begge kalane opp i sine nye skjorter – også disse inspirert av Gynther. Etter å ha blitt inspirert av Skrekk og gru, har eg testa ut eit nytt stoff. Eg bestemte den blå bomullschambreyen frå Stoff og stil, medan eldste kalen på fem år har bestemt ermane til seg og litlebroren. Begge skjortene er pynta med orange skråband, men eg valde ein grøn og ein blå knapp for å gjere dei pittelitt ulike…

One response to “Søskenlike skjorter

Legg att eit svar

