kalenskjorte i barselgåve

Barselgåve på bestilling

Eg har fått enda ei bestilling på kalenskjorte i barselgåve. Også denne er inspirert av Elsebeth Gynther sitt mønster, og eg har brukt den same blå bomullschambreyen som eg nytta til kalane sine søskenskjorter.

Ermane er av stoff som eg kjøpte på Adlys eventyrsalong på Andøya i fjor sommar. Ein butikk eg håpar å få besøkt på ferieturen vår i år òg.

Ny skjorte til ny bergenser

Ser at eg likar å bruke orange skråband for tida. Kan hende eg må velje ein anna farge på neste skjorte…

One response to “kalenskjorte i barselgåve

  1. Disse skjortene dine er så herlige !!! Fikk veldig lyst å prøve meg på de selv . Jeg har ikke sydd så mye guttetøy, men det må det bli slutt på … Tusen takk for flott inspirasjon. 🙂

Legg att eit svar

