Sjal til svigermor

Sjal til svigermor, av arva stoff frå svigermor.

Eg har ei veldig snill svigermor – og i dag fyller ho år. Gratulerer med dagen, H! Ved fleire høve har eg fått dei lekraste stoffskattane av ho.

Då eg laga mitt første skjerf av eit dynetrekk for nokre månader sidan, fekk eg ideen om å lage eit til svigermor sin bursdag – av eit av stoffa eg har fått av ho. Dette stoffet har eg òg brukt i ein litlokjole.

Trekantsjal pynta med pongpong-band.

Kva det flotte har vore brukt til og kor gamalt det er veit eg ikkje, men eg håpar det vekkjer gode minner hos svigermor og at redesign fell i smak 🙂

I pakken me sendte nordover la me også ein heimelaga kjøkkenklut.

Legg att eit svar

