Hekla pads fjerner sminken

Hekla bomullpads

Bomullpadsene eg kjøpte hos Strikk og tøys er (nesten) i dagleg bruk, men eg prøvde meg på nokre hekla utgåver før dei strikka kom i posten. Likar den runde fasongen, men var ikkje heilt nøgd med maskevalet.

Flere pads til badet. I lys og mørkere lilla.

No har eg prøvd meg på nokon nye. Denne gongen er dei hekle med nesten berre fastmaske, og eg syns dei vart tettare og betre å bruke enn dei første eg laga…

Enkelt arbeid, og ein flott måte å bruke opp restegarn på.

3 responses to “Hekla pads fjerner sminken

Legg att eit svar

