Loppis i Gamla stan

Loppisbutikk i Själagårdsgatan 17-21

Forrige helg var eg så heldig å få vere med gode og hyggelige kolleger på tur til Stockholm. Eg hadde sjølvsagt håpa på mykje tid til å tråle etter stoffbutikkar som var verdt eit besøk, men tida går fort når ein kosar seg på tur.

Eg såg eit par butikkar – blant anna ein i Drottninggatan og i Sveavägen  – men eg kom meg aldri innom dei… Derimot kom eg over eit loppemarked i Gamla Stan, i Själagårdsgatan 17-21 om du vil notere deg adressa til ditt stockholmsbesøk.

Ein pitte liten butikk som bugna over av allskens saker og ting, men mine auge leita berre etter stoffer å lage klær av! Eg var så heldig å finne to fantastiske putevar som eg fekk med meg heim for 25 svenske kroner. No er dei vaska opp og lagt på syrommet i håp om at eg får boltra meg i deilig retogult og -grønt og skape herlige litlokjolar eller fargerike kalentrøyer…

Loppisfunn i Gamla stan

2 responses to “Loppis i Gamla stan

  1. Så gøy! Fin skatt! Må ha vært fint å gå på jakt i Stockholm. Og tipper det frister til gjenntakelse! Spent på å se hva du syr av det 😀 Riktig god søndag til deg, vennen!

  2. ha ha, jag har bott i stockholm hela mitt liv men där tror jag inte att jag varit! Men nu får jag se till att gå dit, tack för tipset 🙂

Legg att eit svar

