Hjelpande barnehender

Det er no fint å få litt strikkehjelp av små hender 🙂
Titt og ofte når litlo og kalen ser barne-TV set eg meg samen med dei, gjerne med strikketøyet i fanget. I dag kom kalen og ville hjelpe til, og sjølvsagt får han prøve seg når han sjølv ber om det.

litlo har foreviga at kalen gir mamma ei hjelpande strikkehand

Dersom du har fulgt med på facebooksida mi, veit du allereie at eg har fått julegåve nummer to på pinnane. Akkurat det minnar kanskje mest om galskap, men håpet er å sleppe unna handarbeidsstress i desember og berre moillkose meg med det eg vil, og ikkje det eg må.

Kan hende du klarer å gjette kva eg strikkar på, men eg vil ikkje røpe meir enn at gåva skal varme ein hyggelig person 🙂

Då gjenstår det berre å ønskje dykk ein kreativ og innhaldsrik pinse!

Legg att eit svar

