Julestrikk i pinsen

Ny kjøkkenklut til mamma

Ein flott pinse er straks over. Dagane har gått med til å bursdagsfeiring, besteforeldrebesøk, tur i fjæra og sjølvsagt litt strikking. Eg er ferdig med julegåva eg starta på her om dagen, og i tillegg har eg strikka ein ny kjøkkenklut til foreldrene mine som har husa oss i pinsen.

Tusen takk for koselige dagar!

Kluten er – som vanleg – strikka i mandarin petit (dobbel tråd), men denne gongen har eg gått opp ein halv pinnestørrelse (til 5.0) og lagt opp 38 i staden for 42 masker.

Legg att eit svar

