Leiken sommarkjole

Innimellom prøver eg å vere effektiv ved å klippe ut fleire plagg i samme størrelse, mønster eller stoff. Sist eg gjorde det var då eg sette saksa i ei fargerik Fretex-gardin. Ein kjole har allereie sett dagens lys og den trur eg skal bli ei gåve.

leken kjole

Den andre kjolen vart ferdig for nokre dagar sidan, men bilde fekk eg først tatt i går. Denne gongen er kjolen pynta med lilla detaljar, og ikkje orange som sist. Litlo har allereie tatt kjolen i bruk, og eg syns det er så kjekt å sjå når kleda er gode å leike i – som her på trampolina.

This slideshow requires JavaScript.

Legg att eit svar

