Ny maskin i hus

Overlock! Ein Brother 4234D kjøpt hos Sy med oss

Sidan eg kjøpte min Emerald 118 hos Sy med oss for dryge to år sidan, har eg heile tida lurt på om eg syr nok til at eg òg kan investere i ein overlockmaskin. For uinnvidde kan eg fortejle at det er ein maskin som syr saman, kastar over og skjær stoffet i ein og same operasjon. Ergo sparar ein mykje tid når ein skal sy saman plagg samtidig som vranga vert mykje, mykje finare. Og ja, det kjem faktisk til å bli supergøy å sjå at plagga ser proff ut på innsida òg.

Berre sjå denne forskjellen…

Gamal søm på vranga i livet på eit snurreskjørt.

Ny søm på vranga i livet på eit snurreskjørt.

Konklusjonen min har du nok allereie fått med deg…
Også denne gongen valde eg å kjøpe maskin hos Sy med oss i Haugesund. Der har eg opplevd fantastisk god service og det tar kun kort tid å få både hjelp, svar og varer! Tusen takk Anne Grethe!
Det er utruleg gøy å sy med den nye maskina, men foreløpig er det kun tre snurreskjørt og ein halvferdig kjole eg har fått prøvd meg på…

4 responses to “Ny maskin i hus

  1. Ulldoser, eg anbefaler deg å ta kontak med Anne Grethe på Sy med oss og forklare ditt behov. Det gjorde eg både med første og andre maskin og er SUPERFORNØYD. Ein overlock erstatter ikkje ein valing symaskin, men er eit supert tillegg!
    Anita og Hanne: Tusen takk 🙂

Legg att eit svar

