Blomster små gule, blå

Blomstrete snurreskjørt

Det siste av tre snurreskjørt vart ferdig før ferien, men blogginga tok det lenger tid med…  Denne gongen er det mange små blomster som får svinge seg saman med ei prinsesse mellom 5 og 7 år.

Det ligg for sal i nettbutikken.

Størrelse 5-7 år

Skjørtet er sydd av eit av dei flotte stoffa eg fekk etter annonse i lokalavisa i fjor sommar. Eg har mengder igjen av ulike stoffer som eg fekk av gåvmilde damer og menn i Bergen, så her kan det fortsatt bli skjørt eller andre barneklede av det eg ha liggjande.
Eg har òg fått enda meir stoff i hus. I år som i fjor har eg tilbragt vidunderlege timar i stoffparadis på Andøya. Fleire meter med eventyrlege stoffer har blitt med heim etter fine feriedagar i nord.

Nokre av stoffskattane du finn hos Adlys Eventyrsalong

Gledar meg til å vise fram kva eg fann på Adlys Eventyrsalong på Dverberg 🙂

Legg att eit svar

