Eventyrlege stoff

Åh, for ein lykke! Tenk å vere eigar av desse lekre stoffa!!!

This slideshow requires JavaScript.


På Dverberg i Andøy kommune fins det ein eventyrsalong som husar dei lekraste stoffskattane du kan tenkje deg. Eg var heldig og fekk oppleve Adlys Eventyrsalong i fjor, og var kjapp med å høyre om opningstidene då me hadde bestemt oss for ferietur til Andøya i år òg.

Nokre av stoffskattane du finn hos Adlys Eventyrsalong

Heldigvis fekk eg eit par timar med stoffhandel også denne gongen. Gledar meg til å setje saksa i desse skattane. Kjolar til litlo, bukser til kalane og ermer til Gynther-skjorter er nokre av planane mine, men først enda meir feriering.

Fortsatt god sommar!

2 responses to “Eventyrlege stoff

  1. Wow, så mye flott du har fått deg! Blir spennende å se hva det blir av dette. Lykke er jo å få med seg i allefall en stoffbutikk på ferieturen.

    God ferie videre!

  2. Ja, nå ser jeg at du har funnet endel av de samme stoffene og enda noen til.

    Kos deg med de flotte stoffene, jeg følger med og gleder meg til å se hva det blir til av disse skattene.

Legg att eit svar

