Kjole til skulestart

Litlo har starta på SFO og leikar med kompisane sine medan ho ventar på skulestart. Og den flotte andreklassingen vår er jo verdt ein ny kjole!

Brunt og rosa til skulestart

Med mykje nye stoffer i hus, klør det i fingrane etter å sy barneklede. Eg ville teste ut eit nytt mønster, men før eg satte saksa i stoffa eg kjøpte på Andøya i sommar, har eg sydd ein leiken kjole i stoff som mi bestemor har hatt liggjande i skapet ei tid.

Søte, små blomster.

Eg kan huske at ho i si tid sydde gardiner og dukar til mine foreldre sitt kjøkken av same stoff. Det er derfor ekstra stas å sy i stoffet som minnar meg om barndomen.
Denne kjolen er i størrelse sju år, og lykken var stor då litlo oppdaga den på kleshengaren i ettermiddag 🙂
Og endeleg har me fått brukt den rosa knappen ho kjøpte for lenge, lenge sidan.

Nøgd med nytt kjolemønster.

One response to “Kjole til skulestart

Legg att eit svar

