Frå dynetrekk til kjole

For ei tid sidan fann eg eit flott dynetrekk på Fretex. Eg har tidligare sydd snurreskjørt til ei av litlo sine klassevenninner av same stoff, men no har litlo altså fått seg ein kjole.

Bomullskjole i størrelse 7 år.

Den er sydd etter same mønster som den småblomstrete brune ho har fått til skulestart. Eg har justert litt på mønsteret. Derfor er denne litt større i halsopninga og rundt ermane, og vil nok sitje enda betre utover hausten enn i dag.
Eller kan hende den blir heilt perfekt med ein genser under…

Fortsatt god søndag!

6 responses to “Frå dynetrekk til kjole

  1. Ok 🙂
    Det er » stumt» stoff også, altså ikke stretch?
    Jeg har bare ikke funnet noe ok mønster av denne typen, uten glidelås, og bare tenkt at da må jeg bruke stretch-stoffer….

  2. Ja, dei siste eg har sydd er i stumme stoffer. Så lenge halsopninga er stor nok, men likevel legg seg fint rundt halsen når kjolen er på, går det heilt fint uten glidelås. Eg har òg ein variant med v-hals og knapp i front på eit par av kjolane til litlo. Det funke òg veldig bra.
    Mønster til disse har eg tegna sjølv, med utgansgpunkt i ein kjole me har kjøpt 🙂

Legg att eit svar

