Kvardagsglede

På nyåret vart eg med på Gi det vidare 2011 – eit konsept som går ut på at eg skulle lage noko til dei fem første som kommenterte statusen min på facebook. No er siste gåve sendt, og denne gongen er det to av mine gode klutar som er pakka inn. Litefrø, eg håpar dei fell i smak og at dei vert flittig brukt.

Gi det vidare-gåve til Litefrø

Og med dette har eg – forhåpentlegvis – gitt vidare litt hygge i kvardagen. Gleden har iallefall vore på mi side. Dette var koseleg å vere meg på!

Med ønskje om ein fin onsdag.

One response to “Kvardagsglede

Legg att eit svar

