Barselull til mor og sønn

Endeleg fekk eg helse på litle B. som kom til verda for to månader sidan. Ein sånn liten og skjønn krabat fortjener noko vamt på føtene no når me går hausten i møte. Derfor har eg strikka eit par små ullsokkar i deilig ullgarn frå Pickles. Mønsteret har eg funnet på bloggen til Ullent eventyr. Tusen takk for at du deler ei så fantastisk oppskrift.

Barselgåve til mor og sønn

Men det er ikkje berre den vetle guten som kan fryse på trilletur når kulda set inn. Denne raude, vridde halsen strikka eg på ferieturen til Andøya i sommar – medan midnattssola skein. Men først i dag fekk eg gitt den til ei vakker og god venninne.
God og varm permisjonstid kjære, R!

Vridd hals

One response to “Barselull til mor og sønn

  1. Heihei
    Jeg googlet gjenbruk,mener jeg det var,så kom det opp ett skjørt du hadde laget.Nå har jeg tittet på siden din og blitt en stor fan.
    Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem fra Lill

Legg att eit svar

