Rødt, kvitt og grått til bursdagen

litlo er dratt i bursdagsselskap til ei klassevenninne, og gåva er som vanleg heimelaga. Også denne gongen har me laga ei barneveske som me håpar fell i smak.

Prikkete bursdagsveske

Veska er laga av rødt prikkestoff kjøpt på Stoff og stil, som eg har sydd snurreskjørt av tidlegare, og eit grått blomsterstoff som er kjøpt på Åhléns for lenge sidan. Det har eg tidlegare sydd forklekjole av.
I lomma på veksa har litlo lagt eit armband som ho sjølv har laga, men denne gongen vart det for travelt til at me fekk tatt bilde av det før selskapet starta.

This slideshow requires JavaScript.


Når eg ser på bileta, ser eg jo at veska passar rimeleg bra til kjolen litlo har på seg, så kan hende eg må sy matchande vesker når eg syr ho kjolar… Den som berre hadde hatt fleire sytimar i døgnet 😉

One response to “Rødt, kvitt og grått til bursdagen

Legg att eit svar

