Vridd hue til litlo

I fjor strikka eg vridd hals og hue til litlo, men hua sit ikkje like bra som dei eg har strikka med vrangbord før eg startar med det vridde mønsteret. Så no har ho fått seg ei nye hue i merinoull som skal passe til den vridde halsen, og som sit betre på hovudet.

Vridd hue til litlo

Eg likar godt dette settet, og litlo brukte det flittig i fjor. No har ho ønska seg fleire sett. Det kan fort bli ein realitet, for eg har både pinnar og garn liggjande.

Likar du den vridde halsen ligg det to stk. for sal i nettbutikken. Der finn du òg eit sett med hals og hue.

Ha ei fortreffeleg veke!

Legg att eit svar

