Kalane i nye bukser

God lekebukse til minstekalen

Endeleg har eg knødd meg til å ta bilder av kalane i nye bukser. Eg har tidligare sydd ein variant av denne til eldste kalen, men då med ribb i livet. No har eg bretta linninga og tredd ein strikk gjennom. Mønsteret til eldstekalen si buksa er eige, medan den yngste si bukse er sydd etter eit mønster frå minikrea, kjøpt på Panduro hobby.

Eg er veldig fornøyd med mønsteret, og gledar meg allereie til å sy fleire varaiantar av denne.

This slideshow requires JavaScript.

2 responses to “Kalane i nye bukser

Legg att eit svar

