Barnevridd til salgs

Koksgrå vridd barnehals i Abuelita tjukk merino til salgs for 110,-. Passer frå tre/fire år og iallefall opp til 13 år.

I fjor strikka eg fleire vridde halsar – til meg sjølv, i gåver og på bestilling. Eg strikka i tillegg nokre vridde barnehalsar, blant anna til litlo. Òg dei er inspirert av Pickles sitt mønster på vridd hals.

Vridd hue til litlo

I år har litlo fått seg ny vridd hue, eg har strikka nokre halsar i gåver og eg har lagt ut nokre for salg dersom du vil pynte opp ei jente i ein lekker og varm ullhals.

Vridd barnehals ligg for salg i nettbutikken.

Legg att eit svar

