Julestrømpelotteri

Det er på høg tid å gjere litt stas på alle de som kikkar innom bloggen min! Eg har runda 35 000 bloggbesøk, og innrømmer gjerne at eg er kjempe stolt over det. Tusen, tusen takk skal de ha 🙂

Pepperkaker og julehjarte

Sidan det er akkurat to månader til jul i dag – og eg har sydd mine første julestrømper ever – tenkte eg å gje vekk ei av dei. For å delta i lotteriet må du legge igjen ein kommentar under dette innlegget. Då får du eitt lodd. Ønskjer du å auke vinnarsjansen får du eit ekstra for å like litlo & kalen på facebook og enda eitt om du linkar til lotteriet på bloggen din, facebook eller twitter.
Altså kan du få tre lodd til saman.

Denne julestrømpa kan bli di

Vinnaren vert trekt første sundag i advent, altså 27. november.

Lukke til!

18 responses to “Julestrømpelotteri

  1. Ja, visst vil jeg være med! Prøver meg på å vinne den fine strømpen! Jeg sydde en til Kjæresten i fjor, men må jo ha en selv også 🙂

    Jeg liker på Facebook og lenker fra bloggen min og lenker fra Facebook-siden min og. Det skulle bli tre lodd?

  2. Tilbakeping: Julestrømpelotteri hos Litlo & Kalen « Mine kreasjoner·

Legg att eit svar

