Julete strømper på ei snor

Fleire nye julestrømper er blitt til, og nokon har funne vegen til Epla. Så no er det rett og slett litt julete i butikken 🙂 Det er kanskje tidleg for dei fleste å tenke jul allereie no, men eg starta faktisk julegåveproduksjon i vår!

Julestrømper på rekke og rad.

Gal vil nok mange hevde. Men skal ein rekke å strikke og sy over 20 julegåver, samt litt andre bursdagsgåver, bestillingsvarer eller berre fordi ein rett og slett har lyst til å lage noko, må ein starte tidleg med juleproduksjonen. På den måten kan eg òg nyte desember, og ikkje berre stresse med å få unna alt på kort tid.

This slideshow requires JavaScript.

Med ønskje om ein god sundag, med eller utan julegåver i tankane.

Og forresten, dersom du ønskjer å vinne ei julestrømpe minnar eg om gi borten min som vert trekt 27. november.

2 responses to “Julete strømper på ei snor

  1. Vi er på flyttefot og derfor har eg ikkje laga julegaver i år, ellers bruker eg å vere godt i gang.. Vi er jo i november alt!
    Det er jo så koselig å sy gaver også! Strømpene dine er kjempe søte! Ha en fin dag 🙂

Legg att eit svar

