Julestrømpe til mamma og Epla

Julestrømpeproduksjonen er over for i år. No skal eg konsentrere meg om å bli ferdig med dei siste julegåvene slik at det vert heimelaga, mjuke pakkar under juletrea til våre venner og familie i år òg.

Julestrømpe til Epla-butikken

Totalt har eg sydd 14 julestrømper. Nokon har funne vegen til Epla-butikken min, andre er gitt vekk og mine tre små gull har fått kvar si julestrømpe til å henge fram litle julafta. Håper  tida strekk til å få fotografert dei sistnemnde i dag…

God andre sundag i advent!

This slideshow requires JavaScript.

Legg att eit svar

