I <3 U vottar

I ❤ U vottar til litlo.

Eg har strikka mine første votter, og det gjekk jo over all forventning. Hadde belaga meg på styr med tommelen og at når den eine var ferdig ville det ta tid før eg knota meg til å legge opp nummer to, men dette paret var strikka på to små kveldar. Ein vott kvar dag 🙂

Matchende hals og vottar

Og med meir multigarn til overs vart det en ny vridd hals til litlo, men denne gongen har eg tatt ein Strikk og tøys-vri på mønsteret – altså berre strikka eit kast, to sammen og ein rett rundt og rundt og rundt til eg hadde nok garn igjen til å felle av.

No gjenstår det berre ei hua å strikke før I ❤ U settet frå Pickles er ferdig, men først ventar fine filmfestivaldagar i vakre Tromsø!

2 responses to “I <3 U vottar

Legg att eit svar

