Stjernedrysskjole

Tja, dryss og dryss, men to stjerner har iallefall fått plass på den nye ullfiltkjolen til litlo.

Enkel A-kjole i ullfilt

Sydde for ei tid sida, men bilde er nettopp tatt så først no har eg fått blogga den. Kjolen har litlo brukt titt og ofte både på skulen og når ho vil pynte seg litt på kalde dagar. Syns det er utruleg stas å sy klede til 7-åringen som ho likar å gå med, og som i tillegg held seg godt vask etter vask!

Lett og lun litlokjole

Om tida strekk til kan det fort verte fleire ullfiltkjolar, men det er vel ikkje så lenge før eg må begynne å tenke på vårklede til dei små… Det er jo tross alt snart februar.

Fortsatt god tysdag!

2 responses to “Stjernedrysskjole

  1. ullfiltkjoler er så kjekke – sydde noen på bestiling i fjor, og en te størstejenta mi (hun brukte den mye hele vinteren)
    Jeg har desverre ikke noe mønster på pinneetuiet, har bare sett på bilder på nett, og prøvd meg fram. Dette er faktisk det 3. jeg syr, og nå endelig var jeg helt fornøyd med designet ….
    Ha en fin onsdag!

Legg att eit svar

