Julafta i mars

Å oppleve julafta i mars er absolutt å anbefale. I dag har eg fått gåver både i pakke og sekk.

Stoffpakke frå Tromsø

Tusen, tusen takk til den nyopna tromsøbutikken Stoff & Design for ein fantastisk inspirerande pakke med to nydelege stoffbitar! For få dagar sidan fekk eg mail frå dei to søstrene som har starta nettbutikken om at dei ville gi meg ei  gåve ettersom dei har fulgt bloggen min i lang tid og syns den er inspirerande. Åh, kor eg gledar meg til å skape barneklede av dette. Eg lovar å vise det fram så snart eg har har laga noko av prikkane og uglene.

Stoffer frå nettbutikken Stoff & Design.

Og tusen takk til hyggelege Randi som tenkte på meg då ho kom over ein del dynetrekk, dukar og andre stoffstykker etter mor si! Ein bossekk full av fargerike, fine stoffer er henta og eg gledar meg til å lage unike og sommarslege klede av dette!

Fortsatt fin torsdag til deg som kikkar innom.

One response to “Julafta i mars

Legg att eit svar

