Lett og leken litlokjole

Ein enkel velourkjole pynta med paraply i eit stoff som eg har fått av bestemor mi – og som eg hugsa at ho i si tid sydde gardiner og dukar av til mine foreldre. Heldigvis har eg fortsatt litt igjen av stoffet, og planen er å sy ein tunika til litlo av det.

Velourkjole i størrelse sju år.

Velourkjole i størrelse sju år.

Denne kjolen er sydd i ein herleg orange velour som eg hadde restar igjen av etter å ha sydd kjolar til litlo og skjorter til kalane av for ei tid sidan. Kven som vert den nye eigaren av denne litlokjolen veit eg ikkje enda – kan hende det vert ei gåve, kan hende det vert litlo sin eller kan hende eg legg den ut på Eplabutikken.
Så skulle du vere interessert i ein orange velourkjole i størrelse sju år – gje meg ein lyd.

Legg att eit svar

