Eventyrkjole #2

Eventyrleg stoff frå Andøya

Dette stoffet vart med heim etter ein ferietur på Andøya i 2011. Eg har tidligare turt å sette saksa i eit av dei andre stoffa eg kjøpte på Adlys Eventyrsalong, og no har eg jaggu meg sydd enda ein kjole. Denne gongen av eit herleg lilla blomestoff.

litlo i ny, enkel eventyrkjole

Kjolen er like enkel som den forrige. Innimellom syns eg det er godt å la stoffa tale for seg sjølv utan så mykje anna stasj og pynt. Om me vil, kan me sprita opp kjolen med ei brosje eller ein knapp.

Denne kjolen skal litlo få lufte i det nydelege sommarvêret me har i vest for tida. Endeleg kom mai du skjønne milde!

One response to “Eventyrkjole #2

  1. Så herlig kjole, og veldig mye annet flott du lager 🙂
    Den enkle vesten i Abuelita tjukk merino har samme størrelse/maskeantall som originalen. Det er ca lik strikkefasthet som i oppskriften 🙂

Legg att eit svar

