Pute til pryd

Det vart ny pute av det eine av dei to flotte stoffa eg kjøpte på Åhlens! Og eg er så fornøyd!

Sommarfriskt i heimen

For det første var den knallenkel å lage og eg blir glad kvar gong eg går forbi sofaen med ny, fargerik pute i! Endeleg har den gamle IKEA-puta, som har sett sine beste dagar, fått nytt ansikt. På toppen av det heile har litlo vore ute og plukka nydelege blomar til helga.

This slideshow requires JavaScript.


Eg er slett ikkje driven i å sy puter, så eg søkte litt rundt for å finne ein enkel og forståeleg måte å gjere det på. På bloggen til UnePune og Lises myke pakker er det gode skildringar på korleis dette kan gjerast – og når måla er tatt, stoffet klippa til og symaskina tredd med riktig farge, tek det berre nokre få kjekke minutt å få ferdig ei unik pute.

One response to “Pute til pryd

Legg att eit svar

