Unikt på Epla

Det er ei stund sidan eg har lagt ut noko nytt for salg i Epla-butikken min. Etter at reglane vart endra og det kostar noko å leggje ut produkta sine, er eg usikker på om eg skal fortsetje å ha butikk der (i alle fall sidan eg ikkje produserer mengder for salg), eller om eg skal satse på å kun legge det ut her og på Facebook-sida mi…
Mens eg er i tankeboksen viser eg her fram kva som er til salgs akkurat no.

This slideshow requires JavaScript.

One response to “Unikt på Epla

Legg att eit svar

