Finnmarks-tunika #3

Dette er den tredje tunikaen eg syr, og det er godt muleg at den òg hamne i skapet til litlo.

Herlege blomar og prikkar.

Har sydd to variantar av denne med det brune stoffet som base, så ein av dei skal ut av huset. Enten som gåve eller så vert den lagt i nettbutikken for salg. Den blir blogga så snart eg har behandla bildene.

Stoffet på den som eg viser fram her, har eg arva frå bestemora mi i Vadsø og ermane er av eitt av dei to flotte stoffa eg fekk hos Stoff og design i Tromsø. Takk til hyggelege og gåvmilde folk både i Troms og Finnmark!

This slideshow requires JavaScript.

 

One response to “Finnmarks-tunika #3

Legg att eit svar

