Nytt kjolemønster

Både litlo og eg likar tunikane som er sydd i det siste så godt at me har testa ut om mønsteret fungerer som kjole når det vert forlenga. Og det gjer det 🙂

Nytt kjolemønster.

Denne kjolen er sydd av ei gardin som eg laga to kjolar av i fjor og eit stoff eg har fått av svigermor – og som ho har fått sjal av tidlegare.

Redesign – frå gardin til litlokjole.

One response to “Nytt kjolemønster

  1. Fiiiin!
    Jeg får så lyst til å sy slike selv når jeg ser bildene av det du syr. Desverre synes jeg det er så tiltak og rydde frem og tilbake maskinen. Da er det enklere å bare ta frem strikketøyet.

Legg att eit svar

