Korg av restegarn

Etter inspirasjon frå mi gode, kreative og flinke venninne Strikk og tøys, har eg gått laus på restegarn som eg har hatt liggjande etter å ha strikka ein del kjøkkenklutar i bomull.

Hekla av restegarn.

Utrusta med heklenål nummer 5 og dobbel tråd Mandarin petit har eg tatt utgangspunktet i denne brødkorgoppskrifta frå Drops.
Spleiseteknikken eg har brukt er skildra i Strikk og tøys sin blogg. Genial måte å skifte tråd på, og så slepp ein å feste ørten endar når korga er ferdig.

Sommarsleg fargeklatt.

Det blir nok fleire slike etter kvart, men neste gong kjem eg til å hekle færre rundar før eg startar å hekle kanten oppover. Denne gongen hekla eg cirka 18 rundar i botn  – det syns eg vart i største laget sjølv om den fort vert fylt opp når eg puttar oppi sommarens strikkeprosjekt…

Passe med plass til nytt garn og sommarprosjekta.

One response to “Korg av restegarn

Legg att eit svar

