Gi vekk-kjolen

I anledning bloggbursdagen min i april, arrangerte eg ein gi vekk som takk for alle besøk, tilbakemeldingar og inspirasjon eg får av de er innom både bloggen og facebooksida mi.

Gi vekk-kjolen kan brukast både til leik og til fest.

Vinnaren vart Miss Iris design som eg har fulgt sidan eg starta å blogge. Kjolen er sydd etter same mønster som den litlo fekk for litt sidan, og er i størrelse sju/åtte år. No er kjolen sendt nordover, og eg håpar både den passar og fell i smak.

Fortsatt god sommar!

Legg att eit svar

