Striper til stjernene mine

6-åringen og 2-åringen har fått seg nye bukser til ferien. Dei har faktisk vore ferdige ei tid, men bileter har eg først knota meg til å ta medan me nyt rolege feriedagar.

I lek med nye bukser.

Begge to er nøgde med dei nye plagga! Eg har tatt utgangspunkt i same mønster som dei andre kalenbuksene eg har sydd.

This slideshow requires JavaScript.


Stripete bukser likar eg svært godt, dei gjer så mykje av seg utan at ein treng å stæsje dei med lommer og slikt. Sjølv om eg kanskje burde driste meg til å prøve meg på det òg etter kvart – ser jo så mange som lagar sååå stilige bukser!
Kikk berre her og her 🙂

Buksene er sydd av dongeri frå Stoff og Stil og mønsteret eg har tatt utgangspunkt i er frå Minikrea.

Legg att eit svar

