Gi bort – 50 000 bloggbesøk

Eg diggar statistikk og syns det er stas å følgje med på kor mange besøk bloggen har, kva søk som gjer at folk stikk innom og ikkje minst kva innlegg de likar å lese. Tidligare i dag bikka tellaren 50 000 bloggbesøk – jippi og takk! I tillegg har eg 255 likarar på facebook og 59 følgjarar på twitter.
Dette gir meg dagleg inspirasjon til å skrive innlegg og dele mine kreative krumspring med dykk på blogg og sosiale medier. Derfor vil eg gjerne gi noko tilbake, og arrangerer ein aldri så liten Gi bort!
Premien er ein av mine gode kjøkkenklutar samt ei fantastisk og naturleg handlaga såpe av Andøybær av dyktige Rita King på Alveland.

Gir bort heimestrikka kjøkkenklut og såpe frå Alveland.

Reglane for å delta i Gi borten er:
  • Du får eitt lodd ved å kommentere dette innlegget.
  • Du får eitt lodd  ved å vere eller å bli likar på facebook.
  • Du får eitt lodd om du deler innlegget ein eller annan stad som for eksempel eigen blogg, facebook, twitter eller liknande.
Du kan altså ta totalt tre lodd om du kommenterer, er/blir likar på facebook OG lenker til meg. Skriv i kommentaren kor mange lodd du tek.
Trekninga skjer så snart eg rundar 300 likarar på facebook.

Lykke til!

31 responses to “Gi bort – 50 000 bloggbesøk

  1. Gratulerer med mange besøk og mange følgere! Kjempemorsomt! 🙂
    Jeg plukker ut ett lodd denne gangen, og har også lagt deg til på Twitter, slik at jeg kan følge litt med på hva du styrer med der også. 🙂

  2. Så fin blogg du har, fant veien via sykroken, og liker deg på facebook, kommenterer deg her på siden og tvitter;) – tenker det blir 3 lodd

  3. Gratulerer med 50.000 besøk på bloggen! Det er så stas å følge med på statistikken 🙂

    Prøver lykken med tre lodd! Om ikke annet, så har du en koselig blogg jeg gjerne vil følge videre 🙂

    Ha en strålende dag og ny uke 🙂

  4. 3 lodd og massevis av takk !!!

    Alveland… Sykla ned Senja i fjor sommer – men litt usikker på om de såpene produseres på innersida… Vi sykla nemlig yttersida, forbi Bleik osv. Ble anbefalt å besøke såpeprodusenten av ei som voks opp med ho 🙂

    Hilsen Elin i Tromsø, men fra Bergen!

  5. Takk for hyggelig besøk hos meg! Og for tips om din fine give-away! Gratulerer med mange besøk 🙂
    Fin blogg du har, legger deg på lista mi 🙂
    2 lodd på meg, kommentar og link.

  6. Kor flott at du har såå mange som følge med bloggen din:) Syns du har mange fine innlegg, så æ e en fast leser:)
    Håpe æ vinn på et av de tre loddan æ kan få for kommentar, like på fb og dele på fb:) Ha en fin søndag:)

  7. Super gi-bort. Såper fra Alveland har jeg ikke forsøkt før. Tyttebærsåpe hørtes jo friskt ut. Jeg tar 3 lodd jeg 🙂 Ha en flott søndag.

  8. 3 lodd !!! Sisten liten da 🙂 Delt som bare det, så ikke at jeg hadde meldt meg på – men siden delt igjen så gjør jeg det (så er det opp til deg å godkjenne).

Legg att eit svar

