Lekre stoff ropar på sytid

I dag dukka tre nydelege stoff opp i postkassa – og dei ligg her og skrik etter sytid! Kan hende eg får gjort noko med det dei nærmaste dagane.

image

Kjapt levert av Stoff og Design

Stoffa har eg bestilt hos Stoff og Design i Tromsø, som eg tidligare har fått stoffbitar frå. Dei har eg brukt til tunikaer – ein til litlo og ein ligg for sal i nettbutikken. Stoffa eg har her, er foreløpig tenkt til skjorter til kalane og snurreskjørt til litlo.

image

Digger dette herlige stoffet.

Gledar meg til å kreere noko. Eg har nemleg ikkje vore i nærleiken av symaskina sidan ferien starta tidleg i juli, så no er det snart på tide med ein date med overlocken…

image

Dinosaurar som ventar på å pryde ei skjorte eller to.

Legg att eit svar

